12+ Uçakların Burnu Neden Savaş Uçakları Gibi Sivri Değildir
PNG. Saha önce hiç uçakların neden daha hızlı gitmediklerini düşündünüz mü? Ticari uçakların çoğunun, örneğin, 868 yolcu kapasiteli devasa airbus a380'in veya biraz daha küçük olan boeing 747'nin burunları küttür.
Uçakları bu gökyüzü kamçısına karşı bu kadar cesur yapan şey ne? Yıldırımların uçakların gövdelerinde neden olduğu hasarlar genellikle 1 mm`den daha derin değildir. .vurmuştur.bu yazdıklarım yanlış anlaşılmasın vatan haini değilim allaha şükür ama.gerçek bunlar.s400 lerden sonra s200 lerde mevcut.uçağın burnunu cıkardığın anda tamamı sınırı.
Hızlı hareket eden uçak, helikopter, otomobil vb teknolojik araçların ön tarafları hava direncini azaltmak amacıyla sivridir.
Dünyanın en modern savaş uçaklarından oluşan güçlü filo irak savaşı için görev aldı. Hızlı hareket eden uçak, helikopter, otomobil vb teknolojik araçların ön tarafları hava direncini azaltmak amacıyla sivridir. Yolcu uçakları neden daha hızlı uçmuyor? Üreticiler uçakların burnunun şeklini seyir hızına bağlı olarak belirlerler.